sobota, 5 października 2013

Dance

Cześć.
Dzisiaj dodaję, zdjęcia z Turnieju Tańca Towarzyskiego z poprzedniego roku.
W tym roku Turniej Tańca również będzie organizowany na hali sportowej KSZO, za niecałe dwa tygodnie - 20.10.2013.

Piszę tego typu post, ponieważ nie do wszystkich dotarła wiadomość o Turnieju, a uwierzcie, że będzie na co popatrzeć :))
Ja również tańczyłam kiedyś tańce towarzyskie...Trzeba ogromnej wytrwałości i cierpliwości do partnera :)).... podziwiam te wszystkie tańczące pary :)









Zdjęcia, które tu dodałam są mojej siostry (mam nadzieję, że mnie nie zabije) :*

Jeśli ktoś jest zainteresowany przyjściem na turniej to więcej informacji: 
 https://www.facebook.com/events/1391974564369088


Zapraszam do polubienia mojej strony na facebooku :)


,

7 komentarzy:

  1. czemu się tak angażujesz w ten turniej? robisz wydarzenia i piszesz na blogu i w gl?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna masz siostrę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. też będziesz tańczyła na tym turnieju ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W turnieju udziału brała nie będę, ale jest takie prawdopodobieństwo że w trakcie przerwy będę występowała :)

      Usuń
  4. kurde masz dopiero miesiąc bloga a już tyle wejść i tyle lajków na fejsie. jeszcze trochę i wybijesz . masz ciekawe pomysły na zdjęcia oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezła lacha z tej twojej siostry!!! Ale tobie też nic nie brak!!! No, no, no ale dziewczyny apetyczne!

    OdpowiedzUsuń